Translate

fredag 29 mars 2013

Semester

Tjenis penis (och vaginor).... oohh myy gaaaad vilken dag... Sigge han åkte till min syster igår, och dagen idag har varit så lugn och skööön... Alexander och Sigge har mkt för sig här hemma om dagarna, de stoas o stimmas i 190... bråkas, slåss och tjafsas.. man blir GANSKA mätt i huvudet på det och till sist tappar man sitt sinne, tålamod, vilja och ork som en,pannkaka och vi hamnar i en dålig spiral.. allt blir till sist bara NEEEJ osv, fruktansvärt tröttsamt.. För dom oxå såklart... Alexander behöver lite kvalitetstid med oss, så därför fick Sigge åka... han saknar Sigge har han sagt flera gånger, men man ser ändå glädjen av att bli extra ompysslad, mitt lilla hjärta ... nu sover han  här bredvid mig, läst bok och han somna nöjd :)... nu ska jag ner och se om jag orkar sitta uppe längre idag :) hej svejs.... glad påsk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha