Translate

fredag 8 mars 2013

Har verkligen svårt för vissa personligheter...

Personer som hela tiden tycker synd om sig själv, ljuger för att verka vara lite värre än alla andra på ngt sätt, eller hittar på för att vara lite mer extrem än ngn annan, ex allergier sjukdomar osv, sådana som måste hävda sig själv hela tiden för dom tycker att dom är bättre än ngn annan, sådan som tycker att ingen annan har det så tufft i livet som dom, för alla andra har ju själv valt att ha det tufft... Allt detta i en och samma person är människor som jag har väldigt svårt för att ha i mitt liv... Jag tycker att allt det jag har beskrivit i ett och samma paket är väldigt tragiskt, och jag har fruktansvärt svårt för att tro eller sympatisera med dessa individer... Alla har vi känt ngt av detta kanske, men allt på en gång e inte normalt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha