Translate

fredag 23 november 2012

Bakis utan alkohol

Hej gott folk..
Fredag idag och förberedelser för Smillas dop e påbörjat *pust*... Det roligaste av allt är att jag får möjligheten att göra en tvåvåningstårta hahaha...
Men lilla Smilla har nog haft en utvecklingsfas i veckan, pigg och glad, men på natten har hon sovit väldigt oroligt, sovit ätit och sovit ätit, hela natterna.. Och jag boka upp mig på en massa när pojkarna var på dagis så vila på dagen har det inte varit på tal om, och jag kan säga att det känns nu...
Jag fick sova igårnatt då hon återgick till sitt normala igen, men det sitter i att jag inte fått sova ordentligt ska jag säga, vakna imorse med värsta bakiskänslan i hela kroppen, som tur e, är Maqan pappaledig, så han kom upp och tog lillan och jag låg kvar i sängen en stund till...

Lillan har börjat med smakportioner och det fungerade över förväntningarna :) Så nu kör vi på det :)

Nä nu ska lillan ha mat, återkommer med tårtan imorgon när den är klar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha