Translate

måndag 19 november 2012

Nappen en nyfunnen bästa vän..

Det är väl konstigt att en kvällsrutin man haft ett par månader tillbaka, kan ändra sig på en dag hahaha... Lillan har varje kväll i säkert 2 månader velat ammas till sömns och hon har legat och tuttat i säkert 30 min innan hon släppt tutten och sovit gott inför natten.... MEN igår tvärvägra hon bröstet, totalt... Så jag tog henne i min famn, gav henne nappen och snutten, och PANG hon somna :) Hahahaha det ända var ju att hon somna vid 20 som vanligt men hon hade inte ätit sen 18.30... Så ja jag visste ju hur denna natten skulle bli..
Men nu är nappen hennes bästa vän hahaha...
Testade igår med flaskan igen, och ja först gick det inte alls, hon skrek och hade sig, så jag gav henne tutten och hon blev lugn, sen när hon hade lugnat sig testa jag med flaskan igen och vips hon tog den och drack upp det lilla där var ii den :) Så ja lite mer övning sen tror jag inte det blir några problem :)
Just nu längtar jag efter en rolig tjejkväll så det hade varit bra om hon tog flaskan så pappa kan natta henne också.. Plus att mina pojkar behöver en egendag med mamma, speciellt Alexander... 
Man ser på han att han saknar lite egentid med mamma, mitt lilla hjärta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha