Translate

lördag 28 juli 2012

Kalasfirande som tjockis :)

Heeeeej
Fan det var ett tag sen jag skrev :P Och neeej lillan har inte kommit ut än hahaha, hon ligger därinne och e nöjd med allt som livet ger därinne <3 Lilla loppan...
Enligt mensen så är bf den 31 så vi får se om det blir runt då istället hahahaa...
Ikväll har jag varit hos min bff, och firat hennes födelsedag, det var så himla skönt att bara umgås, dom drack sina groggar osv men det som är så jävla skönt att med dessa människor behöver man inte dricka med för att ha kul, man bara har det <3
Så nu känns det så himla bra i själen, jag har inte känt en sådan glädje på mycket länge, precis vad jag behövde nu...
Man glömde liksom bort den har väntan man har nu, slappna av och hade bara kul...

Hur e det i magen då?! Jo jag har sammandragningar varje dag, mensvärk varje dag, men dett har jag haft mycket länge så jag ser inte alls på det som att det skulle vara ett tecken, jag struntar i dom faktiskt, fast visst man hoppas ju på att dom ska öka i styrka och jo vissa gör det men sen för att återgå till normala förvärkar igen...
Dom är regelbunda och kommer med ca 7 min mellanrum och kan hålla på så i flera timmar....
Loppan har blivit lugnare därinne, hon rör sig men det är lugnare...
Var till och med inne en sväng på förlossningen häromdagen för jag tyckte det var så lugnt därinne, men ctg visa att allt var fint och där var normalt med fostervatten <3 Så hon taggar väl för utskjut <3


 Vecka 40+2




Ja och igår så tog vi en tripp med ungarna till helsingör och efter den resan såg mina fötter ut såhär hahaha, ONT gör det ska ni veta :)
Groparna är där jag har tryckt ner,





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha