Translate

onsdag 1 augusti 2012

övertid 40+5

Ja då går man på övertid nu... Det känns ok men det är så tungt nu, och det värsta e att varje dag sen flera flera veckor tillbaka har jag haft förvärkar, sammandragningar väldigt fegdlbundet och tecken på att det skulle vara på gång.. Det är påfrestande när det liksom inte händer mer än så, nu är det ok att hon kommer, jag hade en del förvärkar runt vecka 30, och ungefär sen dess har det hållt på mer eller mindre... Då blev man ju nästan lite rädd för man ville ju inte ha ut henne då... Men nu e det ju ok så nu vill man ha lite action, och jag längtar verkligen efter upplevelsen att föda barn, få uppleva allt en sista gång <3 men hon envisas därinne... Det känns som hon kommer vara en stor tös för nu är det trååångt därinne, gör ont nu när hon rör sig, för när hon rör sig har hon världens aerobicspass därinne... Var hos barnmorskan igår och ja hon har växt på bara en vecka, magens mått har ökat 1 cm på en vecka, innan har det varit 1 cm på två veckor... Så snälla gumman kom nu<3 vi e många som vill se dig och gosa med dig, dina bröder pussar på dig varje dag, skäller lite och tycker du ska komma nu :)..... Sen samtidigt känner jag mig ganska lugn över att hon e därinne, jag vet ju vad som väntar, sömnlösa nätter, amning som ska flyta på, två brottar killar som bråkar osv osv, så ja jag får njuta av lugnet :).... Känner inte alls det tvånget denna gången som jag gjorde när jag vänta Sigge, då gjorde man nästan allt för att han skulle uut hahaha... Sen läste jag lite statistik, det är väldigt vanligt att man går över en hel del med just tredje barnet, konstigt nog... :) ja där var en liten uppdatering på läget :) puss på er sötnosar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha