Translate

fredag 22 juni 2012

Falska och lögnare håll er väck!!!

Jag har en tendens att se när folk är falska eller när dom snackar onödigt skit... Och så är fallet nu... Till och med över fb känner jag det.. Finns en person som jag vet snackar skit om mig och jag vet helt ärligt inte varför, eller jo, det gör jag, hen klarar inte av att höra sanningen, jag har sagt vad jag tycker och tänker, och därför snackas det nu skit om mig nu... Det jag sagt var i all välmening men hen tolkar det tydligen inte så, även om jag varit klar och tydlig med att jag vill väl men nu tar jag inte fler knivhugg i ryggen... Det som är så jävla tråkigt är att till dom hen snackar skit om mig till, har inte en jävla aning om hur det ligger till utan lyssnar och verkligen TROR på skiten och därför får då jag the evil eye!!! Så jävla löjligt att vuxna människor ska betee sig så... Men dom kommer upptäcka hens löjliga uppmärksamhets egoistiska beteende själv en vacker dag... Blir förbannad rent ut sagt... Har du ngt du vill ha sagt så säg det till mig istället för att gå runt o snacka en massa skit till svaga typer... Ja då har jag fått kräka av mig...

1 kommentar:

  1. Stan är full av idioter! :/ orka lägga energi på att prata om andra o värst av allt, ljuga om andra! Skulle man säga en sak till nån så när de kommit till tredje personen, låter heelt annorlunda o sen är dom så jävla bra på att hitta på saker, man behöver inte änns prata med nån för att de ska pratas en massa skit.
    Jag förstår du blir arg men försök tänka att dom är inte värda din energi, du är fan så mycke bättre en dom/den.

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha