Translate

måndag 25 juni 2012

Barnmorskebesök

HallOJsan
Idag har jag varit hos barnmorskan sf-måttet var ca 34 och ja lillan har fixerat sig redan, vecka 35+4 eller 35+3 vad man nu vill hahha.. Känns ju väldigt tidigt att hon är det redan med tanke på att detta är min tredje graviditet, väntar man första så är det inte ovanligt att det gör det runt vecka 30+...
Sigge fixera sig vecka 36 och Alexander några dagar innan han föddes.. Så nu får vi se när lillan kommer iihhh...
Idag har jag haft skitont i ryggen, lite åt höger sida, känns inte alls trevligt, har svårt att sitta stilla för länge, och skulle jag sitta för länge så kan jag knappt gå sen MEEEEEN så här är det att vara gravid... Det är ingen dans på rosor direkt.. Bit ihop och stå UT Ninni =)

Imorrn är det en STOR dag, min lille son fyller FYRA åååår...Så för exakt fyra år sen låg jag hemma i sängen med värkar, och hade vid denna tidpunkten gjort det i 15 timmar.... Inte en susning om att jag skulle ligga med värkar 10 timmar till hahaha... Tiden går fooort som tusan  ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha