Translate

tisdag 8 maj 2012

Vilket är ordet då?


Så då har man fått lite respons på både fb och i bloggen om vad det folk kallar sitt könsorgan, eller vad man säger till sina barn :) Och det var lite blandat, men Kissen och Snippa var det vanligaste ordet när jag frågade på fb bland mina vänner :)
Och i diskussionen på nätet så var enligt dom där, Snippa, det korrekta ordet..
För mig är det Kissen och kommer förmodligen alltid vara, men ja jag säger ju flera andra namn till henne :-) Fialisa bla... :) Jag är inte så petig när det gäller det faktiskt... Pappa säger tex äggalådan, så ni ser vad jag har växt upp med :) HUMOR hahahaah

Kollade idag och nu är det bara 78 dagar kvar tills lillan kommer... Känns lite stressigt för tiden går fort trots allt.... Jag har en del kläder nu men jag skulle vilja ha mer i storlek 62-68 och uppåt, man vet hur snabbt dom växer och det går fort över till ny storlek...

För skojs skull så spådde jag mig över nätet, en som gör det enbart för skojs skull, så om jag tror mycket på det återstår och se :) Men enligt henne kommer lillan komma några dagar innan bf, och det kommer bli en fin förlossning och vår ekonomi kommer ta fart till hösten (inte för jag vet hur det kommer vara möjligt med mammapenning) :)
Men då får vi se :) Jag har ju sagt att jag ska vräka lillan från magen den 23 juli, så det är mitt datum :)

Sigge är iväg med sin kusin Celina och campar i Landskrona, han gillar campinglivet mitt lilla hjärta...
Och jag har gnällt lite nu ett tag att jag tycker det är så himla tufft här hemma med pojkarna för dom bråkar och slåss om vartannat, skriker och beteer sig, lyssnar inte ett smack när man säger till dom... Så jag tänkte att det skulle bli skönt o ha lite frid hahaah men när han hade åkt så sakna jag mitt lilla hjärta så mycket, min lille myskille...

Idag ska jag fixa håret, IGEN, ja jag beheöver lite förändringar :)
Bild kommer sen :)
Nä ha det gutt


 

1 kommentar:

  1. Lite nyfiken som jag är så var spådde du dig?
    Kram Carina (Tesdy)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha