Translate

torsdag 10 maj 2012

Glukosbelastning vecka 28+6

Ja då har man varit och gjort glukosbelastningen idag och det smaka PRECIS lika illa som det gjort förr :( Men jag bara halse skiten, dom andra satt och tog klunk för klunk, men jag svepte skiten hahaah...
Sen satt man och vänta, fick komma in till min bm och kontrollera blodtryck och kolla mitt sf-mått, och det såg bra ut :-) Sf-måttet låg på 28, järnvärdet var lite lågt 111, hade 134 på inskirvningen, så hon sa till mig litta gulligt hahaha... Sen när vi kolla blodsockret så låg det på 5,4 så det var jättebra :)... Lillan har gott om plats i magen, hennes bröder har slappat till min livmoder så den är inte alls lika tight, så lillan ligger på tvären därinne och karusellar, högt upp vid naveln hehe...
Bm visade mig hur man känner dom olika kroppsdelarna, ett bm tips till en som vill bli bm :) Påpeka hon :)
Ja Ninni ska du nu bli bm så kan du veta hur man känner :) Hon är så söt min....
Sen väl hemma däcka jag på soffan och det känns som jag sover än, är verkligen SKITTRÖTT!!!
Ajja iväg och hämta mina söta

,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha