Translate

söndag 6 maj 2012

Vagina, Snippa, vulva, slida, underliv, fia, murran, kissen, musen osv osv

Ja nu ställer jag en fråga till er läsare...
Jag var inne på en sida där en diskussion var i full gång angående vad man kallar det kvinnliga resp manliga könsorganet... Dom flesta eller ja nästan alla var väldigt överens om det manlig, snopp, men det kvinnliga könsorganet var det väldigt mycket delade meningar om... Först och främst rörde sig om vad man säger till sina små döttra om vad det heter och hur man förklara för småkillarna....
För mig är organet mellan mina ben det mest naturliga som finns, inget jag skäms över eller skäms att snacka om, (jag kommer inte säga vad jag kallar henne förrän jag ser vad ni skriver) Men i denna diskussion kom det upp att man skämdes för sitt undeliv om man inte kunde kalla det för det korrekta ordet hahaahaha (******) säger det sen!
Så kom igen nu jag måste ju veta hahaha huuur kan detta skapa en sådan diskussion??!!


2 kommentarer:

  1. snippa kallar vi det för i vår familj. hur naturligt som helst!

    SvaraRadera
  2. kissen säger vi här hemma ;)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha