Translate

måndag 14 maj 2012

Inredning

Godmorgon gott folk....
Sitter här med värsta yrsel, en yrsel som kom igår kväll, när jag låg ner... Så det kvittar om jag sitter ligger eller står och går så är jag yr.... 
Vad jag förstår så är det inte helt ovanligt men något nytt för mig... 
Idag får vi lite besök, Nina m barn och Diana m sina barn kommer... Tänkte bjuda på lite pannkakor :)
Ska bli mys...
Helgen har vi fått gjort en massa, får passa på när Maqan är ledig... 
Sorterade Xanders kläder och så blev Sigges rum nu Alexanders OCH Sigges rum :) Nu kan dom dela rum, nu ska vi bara lyckas få in Xander där hahaah, provade igårkväll men det gick inte så bra så han fick ligga på sitt rum inatt men vi kommer ju försöka... Sigge sa: Mamma jag vill inte ha vita väggar, jag vill ha GRÖNA som Ben 10, så i helgen har vi målat deras rum grönt och skönt 

Plus att Kära datanörden till pappa installerade en dator till dom hahaa, ja Sigge e en jävel på datorer redan så ja varför inte...  Så nu har dom tv-skärmen som både dator och tv :)
Stolt pappa :) Förmodligen stoltare än sina barn hahaha...
Lillans rum kommer bli det rum Xander sover i, men jag vet inte hur jag vill ha det därinne men jag vet om att man kommer vilja göra om det tusen ggr om det inte blir rätt, så detta ska tänkas på ett tag.. Hon kommer ändå inte bo därinne iallafall inte den första tiden för då ska hon ligga och mysa med sin mamma <3 och pappa <3 Jag har hittat en lampa med stjärnor på som jag vill att hon ska ha, SÅ SÖÖÖÖT, eller vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha