Translate

tisdag 6 mars 2012

Vår lilla Smilla Emma Jolie

Ja då har vi varit på Ultraljud :D och det är en liten välskapt flicka som sparkar runt i magen på mig... Så fiiin... Och så kul detta är.. Jag blev så lycklig när vi fick se vårt lilla hjärta, hon låg så stilla och fint när vi titta på henne... Beräknad förlossning blev flyttat, från den 31 juli till den 26 juli, skönt det var på det hållet :) Sen fick vi reda på att jag har moderkakan i bakvägg, alltså mot min rygg, förmodligen därför jag känner henne så himla tydligt... Namn är redan klart :) Hon kommer heta Smilla Emma Jolie... Ja efter att man har bollat med namn i två tidigare graviditeter så har ju flicknamn varit ganska lätt :)
Min syster Jane ska vara gudmor och hon ska även få vara med på förlossningen :)
Sigge han var så stolt och han är så stolt att han ska få en lillasyster, han berättar det för dom som frågar och han ser så glad ut min prins...
Här är vår lilla prinsessa
För er som har lite svårt o se så ligger hon här så ni ser henne i profil, kroppen ligger mot vänster, hennes lilla söta näsa i vädret <3



Vi har även beställt en vagn och jag hoppas dom har den på lager, här är den Snygg va ;)

2 kommentarer:

  1. Vilka fina namn ni har valt till er kommande dotter!

    SvaraRadera
  2. Va skoj för er att få en liten tjej nu =) och fina namn =)

    kraam

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha