Translate

torsdag 8 mars 2012

Funderingar

Sitter här med tårar i ögonen... Tänker över allt som hänt mig i livet, alla olyckor och alla lyckor... Både gläjdetårar och sorgetårar...
Jag är så otroligt tacksam över alla goda saker som hänt mig i livet... Saker som jag har fått kämpa för, och därför känns dom ännu mer uppskattat... Men jag har även fått kämpa mig igenom olika saker som varit dåliga... Jag har fått uppleva otrohet och lögner, jag har fått uppleva förlusten av människor som jag älskar... Jag har fått se saker som ingen borde få uppleva.. Jag har fått uppleva rädslor, frustrationer med mera.....
Men alla dessa sakerna har gjort mig så mycket starkare som person. Jag är mänsklig och jag är inte osårbar men jag har fått lära mig att inte ta skit, jag har fått lära mig att stå på egna ben och jag har fått lära mig hur man hanterar saker tillsammans, eller själv....
Saker händer av en anledning många gånger men vissa saker får folk uppleva som jag tycker att INGEN borde få...




Lite tankar bara denna torsdagsmorgon... Jag är glad och tacksam för allt jag har i livet... Och jag är tacksam för allt jag har fått erfara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha