Translate

söndag 5 februari 2012

Usch

Usch ja... Jag sitter på jobbet nu, passa på att ta lite extra jobb nu innan bebis kommer så man kan få ihop lite money... Men det känns som attans i kroppen... Märks att mina fogar har tagit stryck från mina grav, denna gången är det värre.. Jag vaggar redan fram när jag börjar bli trött i kroppen.. Allt känns så mycket tyngre trots jag inte är längre gånget.. Magen ser ganska normal ut början på dagen men sen sväller den upp
Som attans... Jag hoppas verkligen bara att jag inte fåår det värre med fogarna, men jag är rädd för att det kommer bli så eftersom jag haft lite problem med dom även om jag inte varit gravid... Ajja kämpa på kämpa på... Om tre timmar slutar jag nattpasset och ska frysa halvt ihjäl innan jag kommer hem till täcket :) men nu ska jag hänga lite tvätt så see yaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha