Translate

tisdag 7 februari 2012

Har sett ett Mirakel idag

Jag går på rosa moln....
Idag har jag fått se vårt älskade lilla mirakel.... Det var inte meningen än men eftersom Alexander lekte stålmannen igår och landade rätt på magen med handen ner först, och jag fick en massa molvärk efteråt och även idag så åkte jag in för att stilla min oro... Och mycket riktigt där låg h*n, sprallade på som bara den, en väldigt rörlig liten bebis.. Ohh mitt hjärta smällte.. Vårt älskade lilla barn <3 Allt var bra med bebis och livmoder.... Bebis var 9 cm från rumpa till huvudet och huvudet var 33 mm från öra till öra :) Könet kunde man inte se så bra än och han vågade inte gissa hahahah...  Men gud vilket leende jag har på läpparna, så fiiiint... Nu längtar man ännu mer efter det riktiga ul så man kan få se h*n igen <3 Tvärr blev det ingen bild men jag har bebis i minnet.. Man såg ansiktet så fint, verkligen.. Konturerna syntes så bra och det var det finaste jag sett <3 Och bebis sög på tummen, klappa sig på huvudet som en liten katt, boxa runt och kicka lite...
LYCKA...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha