Translate

måndag 30 januari 2012

Går in i vecka 15 imorgon...

Ja då går man in i vecka 15 imorgon.. Tiden går så satans fort hehe... änsålänge.... Jag mår bra nu, har inget illamående eller så mer, tack o lov, tacksam för att jag nog fick den lindrigare sorten då man hört andra som haft det så mycket värre... Men det var dock värre än när jag väntade mina pojkar... Det ända jag har fortfarande är ont i mina ligament.. Jag har haft ont i dom sen innan jag plussade.. Mer eller mindre hela tiden.. Känns inte så bra och jag hoppas det tar slut snart... Böjer jag mig fram och ska räta mig igen så drar det som attans, eller om jag ska vända mig i sängen så måste jag göra det fööööörsiktigt...

Jag har sista veckan nu på onkologen, och jag kommer sakna alla där så himla mycket.. Trots det är en avdelning med mycket sorg och mycket kämpande så är alla så tacksamma... Så ni som har det bra i livet och inte visar någon tacksamhet borde ta lärdom... Ni har livet iallafall... Många där som inte har långt kvar och visar ändå stor tacksamhet och glädje för all hjälp dom får... Ni har gett mig så mycket alla fina människor där <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha