Translate

måndag 20 februari 2012

Så då har man jobbat hela helgen, första gången på ett tag, och jag kan säga att mina fogar gör ont, men jag tar det lugnt... Känns skönt för denna grav är jag mycket lugnare i mig själv, så på jobb tar jag det med lugnt, all stress slår jag bort och jag jobbar i min takt och allt blir ju gjort... Sen måste jag säga att jag är tacksam för mina kollegor som så snällt har gjort saker som jag glömt, jag lider även av graviditetsdemens hahaha...
Bebisen har varit jätteaktiv idag, det känns så bra eftersom jag känt bebis ett tag men så har den varit lugn nu i en veckas tid men nu börjar den komma igång lite igen <3 Mammas lilla hjärta :) Och det börjar närma sig ultraljud och gud vad jag längtar, vill se mitt lilla pyre och jag ber till gudarna att allt är bra därinne, att bebis växer som den ska och är en välskapt liten människa <3

Ang könet så kvittar det faktiskt, från djupet av mitt hjärta... Jag har hört en del som kommit till ul och där har varit ngt fel på bebisen osv, för mig är det viktigaste att bebsen mår bra därinne.. Jag är så tacksam att jag kan få barn överhuvudtaget.. Men visst hade det varit kul om det hade varit en tjej... Men absolut inget jag lägger stor vikt på... Känns nästan lite konstigt om det hade varit en tös, jag menar jag kan ju det här med pojkar nu hahaaha...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha