Translate

torsdag 16 februari 2012

Checka fogarna

Idag ska man till sjukgymnasten... Yes måste kolla upp mina fogar osv... Har redan börjat känna av lite foglossning men det är ju normalt men jag vill undvika att det blir värre.. Pallar liksom inte gå hemma för sjukskrivning senare eftersom tiden blir så låååååång då.. Så nu hoppas jag att jag får lite hjälp och man slipper de....
Imorgon är det äntligen jobb igen som gäller... Sigge och Xander saknar dagis, nu har man varit hemma alltför länge suck...
Jag kom på igår att jag är verkligen ingen vintermänniska, jag ÄLSKAR sommaren, älskar att man kan bara öppna upp på morgonen och släppa in den ljuvliga sommarluften, låta ungarna springa ut och in barfota och leka... Usch vad jag vill ha SOMMAR...

Snart är det ultraljudsdax... Snaaart ska vi få se så allt är bra därinne med den lille.. Bebis sparkar och har sig och igår så kände jag första hälsningen utåt, jag lång länge och väl innan jag somna och hade handen på magen och puff där kom en liiiiiiiiiiiiiiiiiiiten kick hahah så jag somna med ett leende..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha