Translate

måndag 13 februari 2012

Magsjukan was in the house!!!

Ja då VERKAR det som magsjukan är över, iallafall för min och maqans del.. Nu ska vi bara bli smittfria, och en säkerhet för omgivningen.. Vill inte smitta ner gamlingarn på jobb eller någon annan med skiten urk... Ungarna VERKAR ha klarat sig, och jag hoppas dom slipper möget...
Och jag kan säga att det är inget kul o ha, fy fan, man glömmer snabbt hur det är....

Imorgon går jag in i v.17 och tiden springer verkligen iväg i raketfart.. Jag fattar inte det knappt, kändes inte alls så här snabbt med pojkarna, men denna gången så går veckorna förbi i 190... De får gärna gå liiiiiiiite lugnare hahaha... Har ju en massa som ska göras innan bebisen kommer, en massa som ska inhandlas och jag ska gärna ha körkort innan...
Jag har kommit in lite i en orosfas över bebis, jag går nästan jämnt och ständigt och oroar mig över att bebisen inte lever eller att bebisen inte mår bra osv... Vill bara att RUL ska vara NU så jag vet att bebis är frisk och kry... Jag känner dock lille piggelin och varje gång buffarna kommer så känner jag mig lugn igen... Jag har till och med köpt en sådan här som man kan lyssna på bebisens hjärtljud, allt för att jag ska känna mig lite lugnare...

Tjingenling mina vänner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha