Translate

torsdag 5 januari 2012

Ny praktik

Ja då har man haft semester,  jobbat och har en liiiiiiiten semester igen :) Jag tog semester i helgen eftersom jag ska på min praktik på Måndag, denna praktik ska jag vara på onkologen.. Ska bli spännande och se, spännande att man äntligen kan få utvecklas lite igen.. Älskar det.... Men vill frysa fast i tiden? Ja inte jag iallafall.....
Jag hade från början praktik på Gyn avd 49 men eftersom jag är gravid så känner jag att det känns lite respektlöst att vara på en avd där kvinnor behöver göra ofrivilliga aborter eller dyliga saker som har med livmodern att göra....Så jag hoppade den praktiken.....

Jag har börjat KÖRA biiiiiil hehe.... Jag har aldrig kört bil innan så första gången var jag såååå nervös men det gick bra faktiskt, andra gången gick inte alls så bra, kändes som jag aldrig skulle lära mig köra bil, nu igår tredje gången gick det fint som attans... Riktigt kul :) Jag ska ha körkort innan sommaren, innan bebis kommer.... Weeiiiiii

Nä tjiiingeliiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha