Translate

lördag 31 december 2011

Happy new year

Sista dagen på 2011 är kommen OCH idag har jag och min älskling varit tillsammans i 5 underbara år :) Helt otroligt att man har hittat en man som man verkligen känner att man vill leva sitt liv med, för gud vad jag älskar dig hunny.....

Ikväll ska vi ha en mysig uppesittarkväll med lilla familjen, vi får se om barnen orkar hålla sig uppe så länge men vi ska försöka :) Igår var jag och hunny iväg och shoppa en massa gott till ikväll :) Vi ska äta oxfile *mumma* lite grönsaksdipp först sen maten och till sist CHOKLADPUDDING.... Och ja ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR öl, så jag har köpt alkofri öl som jag ska njuta av ikväll hihi.... Barnen ska få blå läsk och mannen ska dricka corona......
Celina ska vara här hos oss eftersom jag tyckte att hennes meny med snabbmakaroner inte passa sig till nyårsafton och att sitta själv ska man inte heller göra :)
Ja det kommer bli mysigt.....
 Så jag ÖNSKAR er alla ett riktigt gott avslut på 2011 och ett gott nytt 2012 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha