Translate

torsdag 29 december 2011

snart nytt år med massa överraskningar

Då var julen över och det nalkas snart ett nytt år, 2012 är på ingång, ännu ett år fullt med överraskningar..
Julfirandet har varit så mysigt, dock glömde jag såklart kamerna så det blev inga bilder på julfirandet, men jag kan garantera att både barnen och vi är nöjda :)

Jag har snart avverkat min semester och jag har lite ångest över att den snart är slut..  Äntligen har jag börjat känna mig hemma, jag har börjat kunna slappna av, känner mig inte alls lika stressad av allt i tillvaron... Mitt liv har hållt igång med tvång i 1,5 år och tempot har varit på topp och jag kan säga att det tar hårt på en. Och nu när man äntligen kan slappna av så är det dax att börja jobba igen... Det har helt ärligt känts som man har gått in i vägen och nu har man tagit sig därifrån.... Men på Måndag börjar livet som vanligt igen... Och om 1,5 vecka så ska jag börja på min praktik på onkologen i Lund :) Ska bli så spännande, se och lära, få göra en massa saker som jag alltid velat göra.... Så det ser jag fram emot :)

I magen är allt bra vad jag vet.. Efter att ha mått kass ett par veckor, yrsel, illamående, huvudvärk, en bakiskänsla, allt detta har försvunnit på bara en dag, nu har jag bara tunga och ömma bröst, och om jag inte äter direkt när jag är hungrig så mår jag dåligt, så nu har jag börjat med en ordentlig frukost och hela dagen känns räddad :) Men det känns i magen att det växer, ligamenten drar som tusan fortfarande och har gjort sen vecka 4, lite drygt men ett gott tecken.. Och det börjar synas med :) Lill växer <3 Har en känsla av att detta är en pojke i magen <3 Men vi får se, vi kommer ta reda på det om det går :) Jag kan inte hålla mig.....
Nä nu ska jag mysa vidare med mina minigrabbar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha