Translate

torsdag 22 december 2011

Johnblund har tagit Julsemester

Jag är trött... Alexander har haft en jobbig vecka, dock vet jag inte vad problemet är.. Sen min semester började så har han inte sovit ordentligt en ända natt.... Inatt sov han hos oss, vilket ALDRIG händer typ.... Hoppas det är en snabb liten fas eller vad det nu är han går igenom...

Verkligen inte lätt att vara gravid, trött illamående osv när man har två busar att ta hand om :) Men det är väl bra att han förbereder en på vad som ska hända om några månader :)
Förr gick jag alltid upp en stund innan ungarna för att förbereda mig med kaffe och lite lugn och ro på morgonkvisten, men min kropp tog lite stryk av det och jag mådde inte bra, jag behövde sova.... Så jag fick börja träna mig att sooooova ut, det tog lite tid att vänja sig men jag har börjat göra det nu, iallafall att sova till 07,30 och inte klockan 06 som jag gjorde då.. Men nu får jag inte det mer hahaha, tokigt, och jag kan inte ens dricka en kanna kaffe för att bli pigg...

Snart är det Julafton och jag har INGEN julkänsla överhuvudtaget... Julpyntat har vi knappt gjort eftersom nästan alla våra julsaker är i ett annat förråd några km härifrån... Men vi ska inte vara hemma på julafton som tur är.....  Alla julklappar är köpta men långt ifrån inslagna....

Önskar er alla en god jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha