Translate

tisdag 20 december 2011

Bebis

Ja man har ju verkligen inte varit här på så länge :) Det har ju hänt en hel del sen sist om jag säger så, inte en massa småsaker utan 1 STOR liten gullig grej :) Jag är gravid :) Det är fortfarande ganska tidigt men jag har svårt o hålla det hemligt :) Nu är bebisen ca 2-3 cm liten det lilla pyret.... Jag mår sisådär, mår ganska illa ibland, känner mycket av yrsel och darrig i benen, har inte mycket ork utan det känns som man sprungit ett maraton varje dag... Och att göra saker känns verkligen inte alls kul, motivationen är som bortblåst men den kommer väl igen.. Just nu är jag i den perioden som är den värsta så snart börjar det bli bättre hoppas jag :)
Om detta var planerat, njä det kan jag inte direkt påstå... Hade en paus med pillerna en månad och givetvis lyckades vi pricka in ägglossningen hahahaha.... Men bebis är så välkommen ändå :) Som i dagsläget är beräknat till den 31 juli...

Mina pojkar här hemma är helvilda, och man känner sig ganska hopplös ibland som mamma, har bara lust att gå ibland, ställa mig i en grotta och SKRIKA.... Dom bråkar, dom slåss, dom kastar saker överallt, dom skiter i vad jag säger och dom trissar upp varandra till max..... Men jag älskar dom :) Har semester nu och det har dom med :) Härligt men jag vet inte om jag kan kalla det semester för min del hahaha.....

Nä nu har jag fått en paus så nu ska jag städa vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha