Translate

söndag 4 september 2011

Helg

Haft en skön helg med familjen, trots vår jävla byggröra vi har här hemma.. I fredagskväll for vi ner till syrran i skivarp och hade verkligen en supermysig kväll med två glas vin och myssnack... Sen så hem igen till röran, slängde ungarna i säng och somna själv... Igår så hade vi en grannfest här och ja eftersom ungarna tvärdeckade 17,30 så gick jag själv till festen :P Blev lite öl och en massa skoj.. Riktigt lyckat blev de :)
Och idag så SKEN SOLEN OCH det va ju fan varmt... Så vi stack till Skånes djurpark med kidsen och Jimmie :)
Nu ligger vi alla här i vår säng och gubben o pojkarna tittar på star wars och jag sitter här o skriver... E ganska piss o leva livet i ETT RUM hahahaha så här kommer vi ha det i ett par veckor till.... Men det kommer ju bli så fint sen :) Fundera lite, vi ska ju ha vit väv i hela lyan sen men funderar på en annan färg i vårt sovrum, en färg som jag hade i vårt kök på andra stället... Hmm ja i framtiden, först ska jag ha min säng hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha