Translate

onsdag 7 september 2011

Bor i en etta just nu, en etta i en fyra...

Ja då var det fasiken onsdag REDAN... Och en vecka och 3 dagar har gått av renoveringen här hemma... Toaletten är snart färdig TACK O LOV, golvet lite målande och toalett och lite rör osv kvar bara :) Sen målaren håller på för fulla muggar, men vi bor i vårt sovrum, utan tv, utan soffa, Ja allt är nerpackat igen och ungarna har inga leksaker eller ngt.. Ser ut som ett jävla bombnedslag här hemma, men gud jag hoppas han målat klart snart...

Praktiken går jättebra, känns kanon.. Man börjar känna sig lite hemma nu och det känns bra... Sticker iväg på mina äventyr, diskar flaskor, plockar fram mjölk till bebisarna, jag har testat sonda ett litet liv, fixa så att alla apparater står som dom ska... DOCK kan jag inte detta helt hundra men de kommer de kommer :) Pratade även med chefen där ang framtida jobb... Och jag ska skicka in betygen sen när dom är klara så får vi se =) så håll tummarna att man får in foten lite... Ska kolla runt på kk och förlossningen med, måste bara samla lite mod =)   Jag tycker det känns så jävla häftigt när jag går till jobbet, bara av att gå utanför ger mig adrenalin i kroppen, de känns som man är del av något STOR, ja mina tankar leker att jag är grey i greys anatomi hahahahaha... Ja jag skrattar åt mig själv när jag gör det men de känns coolt... Jag brinner för detta, jag har hittat min plats i vården, så nu ska man bara lyckas ta sig dit med men skam den som ger sig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha