Translate

torsdag 11 augusti 2011

Oh My F*cking GOD

OMG De e ju fan vad jag slappar med skrivandet av min blogg :/
Satt o kolla igenom min gamla blogg efter ett recept och då fastna jag, läste och läste och kom på hur mycket jag sakna att skriva.... Det är kul när man kan titta tillbaka och minnas saker som hänt men glömt, och bli påmind igen :)

Här hemma är det en jävla massa som händer hela tiden.. Eller njä, det är väl samma sak men det händer hela tiden... Och jag börjar nog fan gå in i väggen.. Allt känns så tråkigt och jag är KONSTANT trött... Känns som jag kan sova och sova OCH SOVA, ´ska till doktorn på Tisdag och ta lite prover.... Men de finns en massa annat som jag inte kan ta upp här som jag är så jävla trött på, en viss typ av människor som hela tiden ska gnälla på småskit, och då menar jag SMÅSKIT... De finns inget mer irriterande än folk som hittar saker o gnälla på som verkligen inte känns lönt att lägga ner energi att gnälla på.... Iallafall inte hela tiden.. Vi är människor och fela är lätt ibland.. INGEN är felfriiiiiiii!!!!!
Nä känner att jag måste komma ifrån detta illa kvikt för jag dras ner och känner mig förbannad och arg hela tiden på människor som inte är värda min tid....

Snart är det dax för praktik och jag har fått mitt schema för första veckan, och namnet på min handledare :) LYCKALYCKA..... Jag längtar som en toker....

Allt rulla på med barnen.. Sigge han är ja, TROTSIIIIIIIG..... Men vi får väl skylla oss själva eftersom vi förmodligen inte varit tydliga....Men nu är det noll tolerans till trots hahahahah, nu får han skrika bäst han vill... DÖVÖRAT åker på.....
Alexander har verkligen blivit en rolig individ (nu innan trotsen kommer hahahaha) en raket med charm =)

TjInGeLiiiiing minA vÄnNeR <3<3

1 kommentar:

  1. Det som Sigge går igenom nu händer alla barn. Jag säger inte att det är en lätt period för det är det VERKLIGEN INTE. Men alla tar sig igenom den.
    Och ja, jag måste hålla med om zander, så glad han är alltid... Lille fisen... Nyfiken och våglig är han också.. =D

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha