Translate

lördag 13 augusti 2011

ggrrrr

Ja man sitter här och tråkar idag, mannen han jobbar extra men kommer hem snart.. Och vad ska vi hitta på, hum ingen aning..


Jag har varit lite sugen hela veckan på att gå ut, känns trist när man känner att hjärnan håller på att gå in i väggen och man måste koppla bort den från annat innan man kör in i den, känns verkligen som jag behööööver komma ut och umgås.... Men man kommer på hur få vänner man har när dom få man har är tagna med annat.. Och med resten passar jag kanske inte in med, inte vet jag, eller så har jag fel namn...
Känner verkligen att jag hade behövt lära känna nytt folk..

Rikitgt surfitteinlägg blev detta men jag kan faktiskt bli besviken på folk jag med.... Ähh jag går väl ut själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha