Translate

fredag 29 juli 2011

Turn of

Så nu åker vi till Danmark för vår första familjeresa :) en liten semester som kommer bli asball.... Och nu när jag sitter här i bilen så såg jag en kille köra sin bil och jag titta på han och jag bara tänkte vilken fjolla, han satt där och såg ut som världens nördigaste stropp, finns verkligen inget mer avtändande än killar som ser ut att tro att dom är ngt viktigare, bakåtslickat hår, näsan i vädret, scarfs runt halsen.... JO är man homosexuell är de helt ok, då har det sin charm, men är man inte de så är den verkligen ett big NO NO!!! Smaken är givetvis som baken och min smak är tatueringar och piercingar såååå jävla HOT!!! det va de som tände till när jag träffa min älskling.. Han har/hade piercingar överallt typ och mmmm så jävla het... Vilken smak har ni när de gäller killar? Nä nu ska jag fortsätta glo på folk i färd hahaha puss på er sötnosar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha