Translate

onsdag 18 maj 2011

lovely

Då va det onsdag! Min lille Alex har varit på inskolning hela veckan och det har gått jättebra, han tycker de e skitkul och ser helnöjd ut när man kommer och hämtar han :) Sigge e också så stolt över att ha sin lillebror där och påpekar ständigt för polarna att MIN lillebroor hahahahaha....

Sen idag försökte jag ringa studievägledarn ang mina kurser jag sökt men ja hon skulle återkomma under eftermiddagen så jag får vänta med de :) Blir säkert klydd nu med csn, men ja vi får se...

Sen längtar jag som en galning tills på Måndag, för då ska vi ha en besiktning av vår lägenhet och även damen som har marklyan ska få sin kollad... Sen återstår det att se om Carina nere på Ebo kan fixa ett förråd till den andra eftersom det va de ända problemet damen hade med flytten... Konstiga människa... Man fattar väl att om man är tvingad att flytta till mindre så får man göra sig av med saker... Jag menar HUR mycke har man inte som man säkert inte hade behövt, och en sak kan jag säga de hade denna damen, saker i ÖVERFLÖD... De som är skönt är att lyan kommet bli så fin när EBO är klara där... Så jag hoppas hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha