Translate

måndag 23 maj 2011

Fram med flyttlådorna

Just nu är jag så glaaaaad, känner hur fjärilarna flyger runt i kroppen :) Idag hade vi en förbesiktning på vår lya och ja nu e de klart, vi kommer få byta lägenhet, så den 1/7 bytar vi, så nu ska de PACKAS, tur man sparat på alla lådorna hehe... Den lägenheten vi ska flytta in i kommer bli totalt renoverad från topp till tå, badrummet kommer bli helkaklat och köket kommer göras om helt <3 Och ungarna kommer kunna leka på den lilla gräsplätten vi kommer få hihi, lovely, så nu ska vi köpa en liten pool till grabbarna så dom kan plaska runt i :)
Så en träff med bovärden kommer snart då vi ska välja tapet och färg till allt hehe me love!!!

Sigge och Alex har varit hemma idag, de va Alex tur nu med att få halsfluss :( feber och vill knappt äta, och jag e glad att jag inte gav med mig idag om en kontroll av hans hals, fast vi har bytat vc nu och dom va mycke mer gemytliga än de andra stället... Ringde igår till jouren på de andra stället och nää då va de nog inte de, blir så jävla lack, de e 3:dje gången dom "nekar" vård till oss... Sen e jag inte en sådan som är sjuk alltid och behöver vård för minsta lilla så de e jävligt svårt för mig när dom inte tycker de e ngt, för när jag ringer så ÄR de verkligen ngt... Så nu går lillgrabben på pencillin och kommer väl vara hemma denna veckan...

Nä nu ska jag mysa... Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha