Translate

måndag 30 maj 2011

Äntligen


Idag har jag skrivit kontrakt :D så ÄNTLIGEN är de helt 100% att vi ska flytta, vi visste ju innan med men den vi skulle byta med kunde lika bra dragit sig ur, men nu kan vi njuta ordentligt av att vi ska flytta :D Och TACK till alla som vill och kan hjälpa oss flytta, blir ett jävla massa springande men vi slappar på kvällen med grillat på vår UTEPLATS med lite kalla ÖL och andra kalla läskande drycker!!!!

I helgen var de krogsvängen och så jävla kul jag hade de :) Träffa en massa vänner som man känner mycket, lite mindre eller nästan inte alls, men alltid lika kul o träffas :) Ja de va skoj, fast jag drog hem ganska tidigt hahahaha va hemma redan vid 01 ^^ Ajja, ska väl sluta när man ligger på topp ;)

Nu har jag bara 1 vecka kvar sen ska jag börja jobba igen och sen jävlar i de, har jag 6 månaders massa kämpande med att få allt att gå runt som de ska, plugga heltid och jobba samtidigt och även vara den bästa mamman och vän *puh*... Ett jävla kämpande som kommer nå sitt slut en vacker dag iallafall och då kommer det vara värt all svett och alla tårar, hoppas jag....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha