Translate

onsdag 13 april 2011

VeroModa Update...

HEJ mina vänner :) Ja jag får göra som Amanda Smulbuset gör ibland och damma av lite med dammvippan på bloggen för jag hinner fan ingenting nu nästan hahahaha....
Ja ni undrar säkert hur de går för mig på VeroModa och de går jättebra.. Första dagen va de att räkna leveranser och kolla fraktsedeln osv och sen larma kläderna som skulle ut i butiken :) Sen så fick jag städa inne på lagret .. Vilket va bra för där fick man ju verkligen se vad dom har inne på lagret vilket är bra o veta om en kund frågar... Idag har jag lyckats sälja en hel outfit till en kund :) Goddiegoddie, jag lääär mig :),Men efter första dagen så va jag helt DÖD, även om de inte va jobbigt jobbigt där, men jag hade varit så spänd och när arbetsdagen va slut så släppte ALLT men igår och idag har d kännts jättebra :) Och jag har inte alls ont i benen mer :)
Tyvär så får jag ingen rabatt där som praktikant där :( Men som sagt jag kommer ha diverse kläder på mig och jag kommer inte handla mig fattig där, absolut om man hittar ngt kan jag köpa de men jag kommer inte känna att de e ett tvång... De har jag inte råd med...
Sen känner man sig som ja ni vet i topmodel, alla tjejer är i 20-årsåldern  och där är en gamling hahahaha (typ 5 år äldre) Här på vero moda är de jag som är gamlingen ibland unga tösasnärtor hahahha chefen e 25 och dom andra är 20 =) Men jag får visa leg för att köpa cigg så jag kan ju antas vara som dom hahahaha....

Ja de va allt och nu ska jag koppla av med familjen :)
Men jag återkommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha