Translate

söndag 10 april 2011

Vilken helg som varit och vilken vecka som kommer...

Nu sitter jag här nyduschad och har målat mina naglar så dom OXÅ e fina imorgon när jag har min första dag på min praktik :) Jag ska vara på Vero Moda inne på Nova för er som har missat de :) Känns lide ball för fuck nu måste jag tänka på vad man tar på sig varje dag och jag måste se fräsch ut varje dag, tur att man tycker de e kul iallafall... Och de känns lite pirrigt, för att imorgon kommer vara den första dagen på länge med 2 barn som ska till dagis i tid och jag har en tid att passa.. Jag har ju gjort de innan men ja streeeeess hahahaha ja HATAR att vara sen till jobb, jag är gärna där en halvtimme innan än efter hahahah... Men de löser siig....

Ja annars har de varit en fullspäckad helg må jag säga :) Nu har vi bestämt hur vi ska göra i vårt sovrum, sååå istället för att hyra ett förråd så gör vi ett eget uppe i vårt sovrum.. Så igår satte min gubbe upp en vägg så en del av sovrummet blev förråd men de va inte så mycke men de räcker... Sen har vi köpt ny färg, ja en annan LJUSARE rosa, den här bebisrosa blev till och med lite för mycke för mig hahahaah så idag hitta vi rätt... Fråga Celina imorse kl 8 om hon ville passa våra barn så vi kunde sticka iväg o handla allt vi behövde sen va de bara hem igen och börja slipa väggarna och spakla för hålen.. Sen ska vi måla väggar och listor och till sist sätta nytt golv.. De som är där nu är en blå ful jävla plastmatta... Känns så jävla skönt att vi äntligen har råd att lägga pengar på vårt hem, att vi äntligen kan göra de trivsamt för OSS....
Har inte kunnat de innan men äntligen.. Sen ska vi bara handla en byrå och min SÄÄÄÄNG såklart ;) Ja gubben för osså ligga i den hahahahah^^ Sen har vi vårt (mest mitt) drömsovrum

Och sen har de hänt en otroligt UNDERBAR sak idag :) En litenliten Bebiskille har tittat ut, så efterlängtad liten prins.. Nina och david har fått en liten son idag och lille Wille har blivit storebror :) Har en bild på han men jag låter Nina och David själv visa upp han först sen kan jag visa den lille parveln<3

NUUU ska jag upp i soffan och mysa till de sen ska jag knoppa ner i säng TIDIGT så jag är utvilad imorrn ;)
Jag återkommer om hur dagen har varit imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha