Translate

fredag 15 april 2011

Ska man eller ska man inte?

Hejsan hoppsan....
Ja då va de fredag idag och ingen praktik MEN studier skulle jag ha men efter att ha stressat röven av mig hela veckan så tog jag mig en välbehövlig vila idag.. I lugn o ro kläde jag och barnen på oss och gick ut, gick till dagmamman med Alex och vi kunde gå UTAN att behöva springa i 190 dit, sen lulla jag och Sigge till dagis där jag lämna mitt lilla troll sen gick jag hem till syrran o pladdra lite och jag planerade att jag skulle plugga sen men neeee jag sket i de och åkte hem till Nina med familj och fick sniffa lite nyfödd <3 Sååå söt han är den lille nykomlingen...
Sen drog jag vidare ut på stan och mötte upp Diana och vi gick o käka lunch, sen blev de lite shopping... Sen i lugn o ro gick jag hem.... Fy fan vad man njuter av lugnet och friden när man stressar som en galning dom andra dagarna ochskönt och fridfullt är när man inte har tider o passa.. Sen gick jag o hämta mina gullungar och sen har vi myst vidare och nu sitter sigge här o tittar på bolibompa och småslumrar lite, Alex sover....

Har funderat lite på de här med min praktik och jag undrar nu om de verkligen är detta jag vill... Men de som känns bra är att jag va sugen på de och jag testar för o se om de passar. Och ja jag vet inte än, men givetvis ger man de en chans..
Känns liksom inte så kul att bara stå o packa upp varor och larma hela tiden hänga ut osv, och givetvis fattar jag också att man får göra de som elev men jag menar, där är ju inget annat som säljare att göra mer än att stå i kassan, nja jag vet inte, jag får se... Jag kanske är vårdtypen ändå...
Och visst är de kul att få klä sig snyggt varje morgon, sminka sig osv men de e ju inte allt hahaha Och ja man blir ju lite mer medveten om kläder och stilar när man jobbar med de.. Men ja vi får se...

Jag har ju lite poäng kvar till mitt slutbetyg och jag kommer absolut läsa barnsjukvård då, MÅSTE testa de med....

Nä nu ska jag ner o ta lite glass sen MYSA....
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha