Translate

måndag 18 april 2011

Upp och ner hela tideeeeen

Japp då va de gjort.. Jag har varit o snackat med studievägledarn idag och på måndag ska jag hoppa på barn och ungdomssjukvård istället... Känner verkligen att det är det jag vill så vi tutar och kör på de istället... Känner inte att jag fick den sortens utmaning jag behövde, utan den får jag när jag jobbar inom vården så det får bli så :)

Ja och sen till de tråkiga, MaQan blev ju fast anställd i mars och nu blir han uppsagd.. Blir så jävla trött på dessa pissiga småföretag som inte vet hur dom ska fixa jobb till sina anställda, och vad fan anställer dom då för? Jävla röv... Men men som jag säger man kan inte ligga på topp alltför länge och ja vi hann få klart vårt sovrum iallafall...  Känns sugigt eftersom vi nyligen kommit ikapp oss ekonomisk och nu ska vi börja kämpa om igen blääää..... Men vi har gjort de innan och vi kommer göra de igen så är det bara, tur att jag fått jobb iallafall, så jag kommer plugga och jobba samtidigt så kan jag få csn-bidrag och lön samtidigt så de blir nog bra....

1 kommentar:

  1. Det är otroligt hur det kan bli ibland.
    Men ni (du, framför allt) verkar vara starka & har en vilja.
    Önskar att det kan gå enkelt & att ni kan få ligga på topp snart igen och STANNA där sen :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha