Translate

lördag 23 april 2011

Underbara värme, du är SÅ välkommen

Ja då va min älskling på typ sin första fest i år :) Och jo de e nog den första hahaha.. Min gubbe går aldrig ut typ, men när han väl gör de så är de ordentligt :) De e han förtjänt av min love....
Idag vakna man tidigt som fan som vanligt 05,30 hörde jag alex där nere, jag låg kvar och vänta på att han skulle slumra till igen men de gjorde han inte, så jag gick ner och satte på mitt kaffe gjorde hans välling och öppna dörren till han och sover han min lille fis, men jag gav han vällingen ändå som han drack upp... Sen mös jag med mitt kaffe... Ja tyvär har man blivit så inkörd på att gå upp tidigt så de e inte lönt o lägga sig igen, jag e vaken och njuter av lugnet en stund istället.... Sen klia de i kroppen när alla va vakna och vi ville hitta på ngt men VAD... Så de blev folkets park i malmö... Sigge fick äntligen se APOR och en massa ormar, skojsigt tyckte han, ja sen åkte vi lite karusell med :) Sen in på BEN & JERRYS och köpte glass i deras glassbar :) Ja denna dagen har varit så mysig...

Fast jag måste ju klaga lite, Sigge är i världens tråkigaste ålder nu, TROTS, och jag trodde man hade fått smaka på de innan men de e INGET jämnfört med nu... Fy fan, måtte denna period gå över snaaaart... Han skriker som en tok så fort han inte får som han vill och när han inte får som han vill tar vi han därifrån och då gråter vi som en tok istället, kombinerat med skrik... Fy fasiken alltså... I affären är han e sådan där jobbig unge  som ska ha allt och skrika böla och en massa SKIT... Verkligen skitdrygt och man skäms, men jag vet att de går över och de gäller att stå på oss nu och hålla fast vid att nej är ett nej och ha TÅLAMOD.... hahahaha ja dessa ungar.... Som tur är e Alex i en lugn period nu iallafall, och e nöjd med de mesta men när Sigge har lugnat sig SEN så kommer han istället hahaha...

Ikväll har jag klippt pojkarna, gick jättebra men alex tröttna ganska fort så de blev en snabbtrim på han, så där e lite toffsar här och var men de tar jag med saxen sen hahahah....

Fick min bok häromdagen och jag börja läsa den direkt och GUD vad glad jag är att jag gjorde detta val, denna kursen har ja inte bara nytta av att jobba med, utan hemma med... Står så mycke i den som jag kan relatera till.. Verkligen skitkul....

Nä skutt i soffan och mys med Sigge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha