Translate

söndag 17 april 2011

Sovrummet näääästan klart :)

ÄNTLIGEN är vårt sovrum nääääästan KLART.. Jag ska bara måla listerna vita sen är de färdigt och nu har vi ett förråd OCH ett sovrum.. Vi bestämde oss för att dela upp rummet o sätta upp en vägg så vi sket i att hyra ett extra förråd.. Blev bra så här med, så nu börjar de ta sig här hemma, bara hallen och köket kvar som ska ha lite färg men de e ingen streess hahahha...
Bilder kommer när de e komplett....

Ja jag har tagit mig en funderare över helgen hur jag ska gör med min utbildning och ja de blir nog att jag ska se om jag kan hoppa av denna kursen.. De känns inte alls som de passar mig, känner verkligen att jag vill vara inom vården istället så ja jag får se vad jag kan lösa... Men nu har man provat iallafall ... Hade jag inte testat så hade jag inte vetat....

Ny dag imorrn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha