Translate

tisdag 3 maj 2011

sick

Jag mår SKIT... Helgen va helt underbar, i fredagskväll ville min systerdotter ut o bli firad så jag kunde icke säga nä till att fira denna underbara människa.. Och så jävla kul vi hade <3
Men sen på söndagen började jag frysa svettas hela tiden och kände mig lite smått öm i halsen, jaha förkylning på ingång tänkte jag, men nu sitter jag här med en helt igenkorkad hals och kan knappt prata eller dricka eller ens svälja mitt saliv, feber som kommer o går... Och jag är lite gråtfärdig så jävla ont de gör.. Igår ringde jag o prata med 1177 för o se vad dom sa och dom tyckte jag skulle avvakta då hon inte trodde de va halsfluss FÖR JAG INTE HAR MANDLAR... Men jag har haft de en gång innan UTAN mandlar... Så idag ska jag till vc fantamig och få pencilin... Nä nu kallar lilleman där nere så önska mig lycka till idag <3
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha