Translate

onsdag 9 mars 2011

Wiiihooooo

Så då har jag äntligen varit och träffat Butikschefen för Vero Moda i Lund, och de gick jättebra, hon va supertrevlig och förstod verkligen mig och vad jag vill med detta.. Hon har själv fått kämpa sig upp så därför visste hon :) Kändes så jävla bra... Så den 11 april ska jag börja praktik där :) Dom ville gärna att jag skulle ha deras kläder på mig när jag jobbar hahhaha jaaaa jag måste handla lite vero moda kläder för jag har inte ett ända plagg i min garderob meeeeen med nöje OM jag får rabatten hon skulle kolla upp som jag kanske kunde få :) Så de hade ju varit ngt.... Men nu ikväll slog de mig att de kanske e dax o se till att gå ner dom sista sega jävla kilona innan man köper en massa kläder... Så nu jävlar i de ;) Skiter väl igentligen i vad jag väger men jag har ju haft ett mål hela tiden som jag velat komma ner till och nu har jag en jävligt bra anledning :)


Sen fick jag tillbaka den sista inlämningen på kursen som slutade i fredags och jag fick fantamig MVG på den med hahahha jag misstänker att jag har en jävligt snäll lärare ^^ Men visst har man lagt ner en MASSA tid på de så de kändes bra :)

Nä nu ska jag fixa min kompis Sonndas blogg så den blir fin<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha