Translate

lördag 12 mars 2011

Fånga dagen

Lördag va de ja, och idag ska vi ut på lite äventyr, idag har min käre bror med familj äran att få besök av oss hahahaha... Så slimminge här kommer vi :) Lillebror ligger o vilar nu men sen ska vi köra...

Veckan har varit en känslomässig vecka, här blivit påmind om hur värdefullt livet är och hur man absolut inte ska ta något eller någon förgivet.. Min familj är mitt allt, skulle någon gå förlorad hade mitt hjärta krossats i miljoner bitar. I veckan har jag varit så fruktansvärt nära att förlora en nära familjemedlem, först fatta jag inte att de kunde va så att hon kunde gått förlorat men efter att ha pratat med henne så kom tårarna och känslor i massor, så mycke jag älskar denna människa.
Inte många som lyckas sätta igång mina känslor på detta viset, men du lyckades <3 Älskar dig så mycke<3
Jag finns här så mycke jag bara kan, mina barn finns här för dig hela tjocka släkten finns här, du är aldrig ensam även om de kan kännas så ibland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha