Translate

onsdag 9 mars 2011

nervigt

Gud vad nervös jag e, jag brukar inte vara nervös men detta är fan helt nytt för mig... E helt rädd att jag inte ska passa in och därför kommer dom inte vilja ha mig hahahaha, men jag har mina glasögon på mig så jag kommer ju se lite smart ut iallfall hahahaahah
Kläderna är på efter att ha rensat ut hela jävla garderoben, vill ju se lite ledig ut men ändå trendig, vill inte klä upp mig som om jag skulle på party, och lite drygt är det eftersom min garderob består antingen av partykläder eller helt jävla ledigt hahahaha, och skor ska vi inte tala om, de måste ju oxå passa med övrig klädsel, så ja dom ända skorna som man kan ha så här på ljusa dagen utan att se pimpad ut blev ett par stövlar med klack och till de blev de svarta tunna leggings med ett oversize linne och en stor kofta ovanpå de,... Ja de får bära eller brista hahahaha..... Nä nu ska jag kolla en gång till i spegeln sen drar jag....
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha