Translate

fredag 18 mars 2011

telekö VC

De e väl konstigt, ringde precis till VC för att boka in en läkartid till Sigge eftersom han klagar över att han har ont i örat, hon säger till mig att man inte gör något åt de mer, ingen pencilin men givetvis så kan vi komma dit så dom får kolla... Jag kommer ihåg när jag hade öroninflamation hur jävla ont de gör... De e de som e konstigt med Sigge, han gör inte de utan säger bara att de gör lite ont sen struntar han i de... Så vi avvaktar för o se då...
Så idag kommer jag ha en heldag med mina pojkar, vi kommer dra ner i stan för att se om vi kan hitta en fin present till mamma eftersom min kära mor fyllde år igår <3 och vi ska dit ikväll och äta SMÖRGÅSTÅRTA mumma....

Satt o fundera lite över hur livet som tvåbarnsmamma är.. Och jag minns att i början va de verkligen skitjobbigt, men nu tänker jag att va de verkligen de? När jag tänker efter så de ända som va lite jobbigt va att man inte hann med så mycke annat hahaha och jag tror att de hade varit lite lättare om man blivit de mot våren och sommaren eftersom vintern innebar massa vinterkläder och skit.. Och eftersom Alexander va GANSKA gnällig med sin mage den första tiden så va de lite stressigt, men man överlevde ju hahaha... Nu e de heeelt annat, Xander han är på ALLT här hemma och Sigge är lugna gatan... Xander är verkligen den som hittar på all hys här hemma, och de hjälper inte att man säger till han för han e på de igen och igen och IGEN, skulle man ta bort han från sitt hys blir de ett jävla liv på han hahahah, envis liten herre... Men de e ganska roligt ändå, (när man tänker på de efteråt ;)) Men gud vad jag älskar mina små pojkar, jag e så glad över att jag fått 2 friska fina pojkar och jag ångrar inte en ända sekund att jag fick 2 pojkar tätt, de ska kännas att man lever och de ger dom mig <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha