Translate

lördag 19 mars 2011

Skönhetsoperera eller inte?

Ja då blev de lite jobb inatt iallafall :) Hade sett fram emot att få mysa med Sigge och mannen ikväll(Alex nannar) men men de betyder pengar och jag har räknat ut att om jag jobbar några nätter till så kommer vi kunna betala färdigt på bilen nästa månad, HOPPAS HOPPAS..
E verkligen jobbigt att vara skyldig en privatperson pengar och givetvis vill ha dom så fort som möjligt, men om vi inte kan betala allt nästa månad så betyder de iallafall att vi kommer kunna betala in en stor del :) Sen ska nästa sak betalas klart och de e mina tänder som fortfarande betalas på, men kommer slänga in dom sista slantarna så fort som möjligt hahaha

Från de ena till de andra.. Jag kommer en vacker dag att operera mina tuttar, jag kommer stoppa in lite fyllning i dessa hängande taxöron, japp så e de, men detta e en framtidsplan och kommer GIVETVIS ske när ekonomin är stabil (självklart) Men om där e någon som läser detta som vet någon eller själv har fixat tuttarna och sen fått barn, blev brösten fula efter de? Ska man kanske vänta tills man e klar med barnafödandet/mjölkande?

Jag har verkligen inte något emot skönhetsoperationer om dom inte missbrukas såklart, e man missnöjd med något och man kan fixa till de så varför inte? Givetvis finns de ju dessa som pumpar allt till max och de e lite för mycke hahahha och verkligen inte något jag tycker e snyggt, eller? Kolla Kissie, där har  vi ett skitbra exempel på  att de kan bli för mycke, hon e verkligen ÄCKLIG,jo helt ärligt, där e jag verkligen inte avis, urk....                                              



                                   Nu menar jag inte så här utan med måtta
För detta är ÄCKLIGT...


 Vad tycker ni om att fixa till sig eller bara ändra lite här och där?

2 kommentarer:

  1. Hahahaha du valde de allra värsta exemplen med! :P
    Jag har en tjejkompis som säger att hennes bröst blivit mycket hängigare efter sista barnet, fortfarande fasta givetvis men absolut inte som efter operationen. Men det kan ju säkert vara olika.

    Champix innefattas av läkemedelsförmånen eller vad det kallas så de kostar inte så värst mycket eftersom man snabbt kommer upp i summan där du bara betalar hälften eller ingenting.
    Jag fick utskrivet en förpackning med 4 veckors tabletter för typ 650:- men det är ju iaf billigare än att röka i slutändan. Nej, det enda sug jag känner är vanan. Tex till kaffe. Men testa du röka med pillerna (speciellt i slutet innan du ska sluta röka helt), fy fan det är verklgen inte gott och jag blev iaf sjukt ilamående :) Så då skippa jag det hellre haha :) Testa! Det funkar!

    SvaraRadera
  2. Hej...Fixade mina bröst efter första barnet och det var inga problem med att amma mm när man fick andra barnet. Absolut har dom ändrats lite efter det men dom ser mer naturliga ut nu än innan. Jag tycker att det är upp till var och en hur man vill göra men kan du vänta tills du är klar med barnafödandet hade jag nog gjort det. Mina försvann helt pga att jag gick upp 11 kg med första barnet och ner 20 kg. Så brösten försvann helt. Tyckte det var så jobbigt och ville ansolut inte vänta. Lycka till.
    Mvh Caroline

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha