Translate

onsdag 16 mars 2011

....

Yepp då ska man jobba inatt :) Har blivit en del nätter denna månaden, kommer kännas UNDERBART o få lön nästa månad hehe...

Har kommit igång lite med träningen igen, syrran håller ju på som en duracellkanin med träning nere på aktiv, har försökt komma igång innan men har de inte varit de ena så har de varit de andra, men denna veckan har jag provat lite olika saker, Zumba har jag ju kört på innan så de vet jag men nu har jag testat ett BOXPASS,  och jävlar, fy fan vad slut jag va efter de, men kul som fan, trots att jag verkligen höll på att avlida under passet hahahaah, varje millimeter på kroppen va svettig :)
Sen igår prova jag BodyPump och bodybalance, pump va helt ok och man kände att de brändes, men de va ändå lite slött, jag vill ha mer ÖS och mer TEMPO när jag håller på.. Men jag ska ge de fler ggr ändå, sen bodybalance va typ yoga, och inte alls min grej, fan vad drygt o stå där på ett ben och se ut som man flyger, kräver balans och har jag de? Ehh nej... så ja man såg väl ut som en misshandlad kråka påväg att störta hahahaah... Men ska dock testa de fler gånger... man får ge de en chans...

Känns bra att träna, man SER verkligen att kroppen blir fit, många tror att de bara är vågen som ger resultatet men där har många fel.. Även om du tränar betyder de inte att du kommer se ut som värsta bodybuildaren, de tar tiiiiiid och krävs myckemycke mer... Nä träning gör mirakel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha