Translate

söndag 6 mars 2011

svider

Fuck vad jag är tröööööött... Har jobbat fre-lö lö-sö natt.. Känns skönt och de har varit rikitigt kul båda nätterna, härligt o jobba med människor som e lätta o snacka med, nätterna bara springer förbi :)

Sen jag mitt dumma nöt hade satt upp en tvätt-tid idag eftersom HÖGEN VÄXER och här kan man inte tvätta närsom, så idag mellan 10-14 va den ända lediga tiden så jag kände att de inte va lönt o nanna kudde när jag kom hem imorse eftersom de skulle tvättas, GIVETVIS kan min man med tvätta MEN jag vill göra de själv så de blir gjort som jag vill ha de hahahaha med vikning o såå :) Sen så hade jag lite prov idag med plus inlämning på uppgifter så neeee jag sitter här nu med svidande ögonlock o e trööööött, känner bara hur dom vill stänga o sova, men ikväll ska jag doppa mig i säng TIDIGT hahahaha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha