Translate

måndag 28 februari 2011

återuppstått från dom döda

Jaaaaa igår så ÄNTLIGEN fick jag påbörjat mitt projekt del 2, renovering av pojkarnas rum... Jag har ju målat båda rummen vita, och nu har jag målat ränder inne på Sigges rum, blev jättebra, lite kasst bara att färgen smeta ut sig på några ställen men lite vit färg på de så blir de bäst... Vi ville ha samma på Alex rum men jag vet inte, funderar nu på att kanske göra ngt annat där, hmmm...
Ja men Sigges rum har nu bara lite finjusteringar som ska göras sen e de klart, vi ska sätta upp några söta Musse pigg figurer vi hittat, men de får vänta tills nästa löning :) Sen lite hyllor på väggarna och snygga gardiner som jag måste hitta, SEN e de klart :) Men jag blev helt klart nöjd med mitt konstverk, tog dock 6 timmar o göra de hahahah....


Före målning


Här e resultatet efter målning






Ja och jag har ju varit SJUK i en hel jävla vecka, dödens vecka, fyfan...
Började i Måndagskväll med feber och konstig hosta och lite ont i halsen, sen på tisdagen kände jag mig konstig meeeen jag måla Sigges rum, SEN va jag DÖÖÖÖÖD och helt förstörd, till typ igår, feber som kom o gick hela jävla tiden, hosta som gjorde pissont i halsen.. MEN jag överlevde.. Verkligen inte lätt o ha barn och må så dåligt så man typ bara vill gå o dö eller ngt... MaQan kunde ju inte ta barnen eftersom de va sista veckan innan besked om han får fast jobb, så han måste ju ge järnet där nu... Men jag fick hjälp av min kära syster när de va som värst.. Tack gode gud.....
Sen i fredags slog de på Sigge,  så nu e han sjuk, hostar och feber som kommer o går.. Alexander e skonad än, och jag hoppas han förblir de... Men de brukar han vara, Sigge e den som får alla sjukdomar och blir jättesjuk...
Nä nu ska jag se om jag kan få städat här hemma... Hemmet har fallit ihop nu när man varit sjuk, HUR skulle min man klara sig utan sin städerska *hahahahaha* eller något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha