Translate

tisdag 22 februari 2011

Sjuker

Japp då har jag blivit sjuuuuk.... Kände igårkväll att något va på gång sen hoppa jag ner i säng frysandes klockan 20 typ.. Natten va som den va, frös, svettades, frös och svettades hela jävla natten, och som vanligt är ju mina barn väldans morgonpigga och går upp typ klockan 06 nu, så de va bara att knata upp och stoppa i mig panodil och tack lov hjälpte de, så nu hoppas jag de håller i sig och jag slipper må dåligt... Så va de med de lovet för mina pojkar :/ Ajja tanken va god... Dom älskar sina rum o springer fram o tillbaka o leker en massa, helt underbart o se denna syskonkärlek som växer fram mer och mer, deras gemenskap när dom leker blir bara mer och mer... Nu Sitter sigge på golvet med Alex och läser recept för han hahahaha....

Har pratat med csn idag, blivit något klydd om 10 poäng och 10 dagar, men de löser sig, dom gör ju bara sitt jobb så jag klandrar inte dom....
Hade de varit nästa månad hade de inte gjort något för då får maqan sin första hela lön o de hade täckt upp de men inte denna månaden så jag hoppas de kommer, är ju dock 2000 kr mindre på fredag :/ ajja....

Nu väntar jag på att klockan ska bli typ 12 så vi kan ta en liten vila

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha