Translate

söndag 20 februari 2011

Festat målat och varit bakis, en massa trevligheter denna helg ;)

Ja vad tror ni vi har gjort idag? Hehe MÅÅÅÅÅÅÅÅÅLAT såklart, ÄNTLIGEN  kan vi påbörja de vi längtat efter :) Eller JAG har längtat efter... Måla Alexanders rum =) Just nu har vi målat över den gräsliga teracottafärgen vi levt så äckligt länge med, NU är de vit.. Vi är inte färdiga än men vi får ta en sak i taget.. Har lite detaljer som ska fixas med därinne så de blir färgglatt och roligt =) Har hittat ett rum som jag blev helt kär i, så ska vi ha de till pojkarna :)

Här kommer lite bilder 
FÖRE
Efter


Ja pojkarna tyckte de va jättefint =)
Sen har jag haft en skitball helg. 
I fredags så blev de lite Diana och Ninni Mys vilket blev en Petra och Celina mys med hahaha
Drack lite gott sen ja stack vi till Sten stensson och fan vad kul jag hade, va verkligen skitlängessen jag hade så jävla kul, helt klart värt skallebanken jag hade igår hahaha....
Träffade en massa gamla vänner som jag inte sett på år och dar <3
Ja helt klart en skitball kväll, sluta i sängen 03,30, vilket typ ALDRIG händer mig hahha, brukar landa ganska mycke tidigare i sängen....
Ja nu e de sportlovsvecka, och mina pojkar ska ha 2 dagars lov fast mamma inte har de hahaha, ja jag tycker dom kan också få lite lov, dom ska inte behöva lida för att jag måste plugga varje dag... Så 2 dagars ledighet får dom, snällt va? Hahahaha...... Nä men e de lov så e de <3 Jag får plugga när mannen kommer hem istället...
Nä nu ska jag göra min sista inlämningsuppgift puhh...
Puss på er <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha